Mac, Mec, Mic... Cuadro-recuerdo de nacimiento, mini cargol...Y blog también en catalán!

¡Hola gente! Hace unos meses mi suegra me hizo un pedido para una familia a la que les encanta Mic (un personaje de animación para público infantil de Tv3, cadena catalana). Resulta que la mamá de esta familia al ver que yo hacía cositas me pidió un caracol como el de la serie para su hijo Martí, que tiene 3 añitos. En un principio ni yo misma sabía cómo hacerlo y cuando estaba en ello, llegó mi suegra y me hizo un pedido de nacimiento, ya que la mamá esperaba ¡nada más y nada menos que gemelos! En un principio pensamos que podía ser una Babyalmohada de mi taller pero ya tenían cojines ambientados en la serie infantil en la habitación, así que el proyecto tomó otro rumbo y al final acabó siendo ¡Mi primer cuadro-recuerdo de nacimiento! ¡Bienvenidos Oriol i Lluc! y ¡Martí espero que tu caracol te haya encantado! ¡Que lo disfrutéis todo muuuucho tiempo!

Con esta creación empiezo a hablar en dos idiomas en el blog: castellano y catalán ¿porqué? Porque tengo muchos seguidores con los que normalmente hablo en catalán, para ellos especialmente mi blog se hace bilingüe ¡Gracias a todos!


Hola gent! Fa uns mesos la meva sogra em va fer una comanda per a una família als que els encanta Mic, els de parla catalana ja ho coneixeu segur! La mare d'aquesta família al veure que jo feia cosetes em va demanar el cargol de la sèrie pel seu fill Martí, que te tres anyets. En un principi ni jo mateixa sabia com ho faria i quan estava per feina, va arribar la meva sogra i em va demanar una comanda de naixement, ja que la mare esperava bessons! En un principi vam pensar en fer-lis una "Babyalmohada" del meu taller però ja tenien coixins ambientats en la sèrie infantil a la seva habitació, així que el projecte va canviar per acabar sent el meu primer quadre-record de naixement! Benvinguts Oriol i Lluc! i Martí espero que el teu cargol t'hagi agradat molt! Que els gaudiu per molt temps!

Amb aquesta creació començo a parlar en dos idiomes al bloc: castellà i català perquè? Perque tinc molts seguidors amb els que normalment parlo català, per a ells especialment el meu bloc es fa bilingüe. Gràcies a tots!


6 comentarios:

Pantufla dijo...

Doncs em sembla fantàstic que t'hagis decidit a publicar en català també!
M'encanten les teves creacions, no em cansaré mai de dir-t'ho!

Jenny dijo...

Eh que sí?! Moltissimes gracies guapa!!! :)

Unknown dijo...

Pots estar segura que els hi ha encantat, tant als pares, com al petit Marti, a mes l'Ariadna diu que ella tambe vol el cargol del Mic com el que li has fet al Marti

pitavola dijo...

a mi també em fa il·lusió que publiquis en català. Les teves creacions m'agraden molt.
Ptns

Jenny dijo...

I jo contenta! :) Bueno ja veurem a veure si Li faig...jejeje

Jenny dijo...

Doncs m'alegro molt! ;)