Una de Babyregalos - Una de Babyregals

¡Hola gente! Como ya debéis saber todos los que me seguiís, no soy muy constante con esto del blog, intentaré ser un poquillo más disciplinada en la red... el tiempo es el gran problema, ¿para cuando los días con más horas? jejeje
Bueno a lo que voy, os voy a presentar algunos de los últimos regalos que he hecho para  unos cuantos bebés, como siempre, espero que os gusten. ¡Una de babycreaciones marchando! Gracias por la espera en mi proceso de creación a todos y todas, ¡que quede dicho, sois geniales! Y, como siempre, espero que os guste mucho a todos los que estáis ahí detrás.

Hola gent! Com ja heu de saber tots els que em seguiu, no sóc molt constant amb això del bloc, intentaré ser una mica més disciplinada a la xarxa... el temps és el gran problema, para quan els dies amb més hores? jejeje

Bé al que vaig, us vaig a presentar alguns dels últims regals que he fet per uns quants bebès, com sempre, espero que us agradin. Una de babycreacions marxant! Gràcies per l'espera en el meu procés de creació a tots i totes, que quedi dit, sou genials! I, com sempre, espero que us agradi molt a tots els que esteu aquí darrere.
Las primeras a citar son dos hermanitas: Naia y Arana. Aquí sus babyalmohadas con elefantes, un recuerdo de nacimiento con todos los datos de este bonito momento. En el collage podréis ver el inicio del proceso de una de las babyalmohadas en dibujo, la etiqueta y el packaging ( la presentación) final.

Les primeres a citar són dues germanetes: Naia i Arana. Aquí els seus babycoxins amb elefants, un record de naixement amb totes les dades d'aquest bonic moment. En el collage podreu veure l'inici del procés d'una d'elles  en dibuix, l'etiqueta i el packaging ( la presentació) final.
Luego tuve que hacer mi plato estrella ( la babyalmohada) para dos hermanitos más: Naroa y Nil. Naroa es fan de unos dibujitos de una cerdita muy popular... ¿cuál será? jejeje y su hermanito era tan pequeño que no podía elegir así que yo misma lo hice por él y le hice un tren con los colores de su habitación de bebé. Un pajarito ( su mamá) me dijo que Naroa duerme cada noche abrazadita a su babyalmohada, ¡qué bien!

Després vaig haver de fer el meu plat estrella per a dos germanets més: Naroa i Nil. Ella és fan d'uns dibuixets d'una porqueta molt popular... quina serà? jejeje i el seu germanet era tan petit que no podia triar així que jo mateixa ho vaig fer per ell i li vaig fer un tren amb els colors de la seva habitació de bebè. Un ocellet ( la seva mamà) em va dir que Naroa dorm cada nit abraçadeta al seu babycoixí, què bé!

 

Àlex, un fijo en mi blog, esperaba su primer sobrino: Oriol y ya sabía el detalle perfecto: un babymóvil de Mi taller del árbol. Le había gustado uno que le hice a Pau anteriormente, pero como a todas mis creaciones, le dí un toque propio cambiando algún detalle que otro y bordando su fecha de nacimiento. Lo he bautizado con el nombre  "Comienza tu viaje".

Àlex, un fix en el meu bloc, esperava el seu primer nebot: l'Oriol i ja sabia el detall perfecte: un babymóvil del meu taller. Li havia agradat un que li vaig fer a Pau anteriorment, però com a totes les meves creacions, li vaig donar un toc propi canviant algun detall que un altre i brodant la seva data de naixement. Ho he batejat amb el nom "Comença el teu viatge".


 Espero que os haya gustado mucho todo, como sabéis todo está hecho con mucho cariño y esfuerzo. ¡Hasta pronto!

Espero que us hagi agradat molt tot, com sabeu tot està fet amb molt afecte i esforç. Fins aviat!

5 comentarios:

pitavola dijo...

unes creacions preciosos i uns records molt especials pels infants
Ptns

Jenny dijo...

Moltes gràcies! Petons maca!

Pantufla dijo...

Qué bonito! la nube de Oriol me parece maravillosa!

Jenny dijo...

Gracias Pantu guapa! :)

Jenny dijo...

Gracias Pantu guapa! :)